Saturday, June 14, 2014

Setiap Malam Adalah Malam Wajib..

Salam Kecergasan Semua..

150614 Ahad adalah hari ke-3 berlangsungnya World Cup dan akan berakhir pada 130714 Ahad.. Suatu tempoh yang cukup meletihkan jiwa & raga bagi pencinta bola.. Aku juga tidak ketinggalan untuk menyaksikan semua perlawanan.. Kebanyakan perlawanan akan bermula sekitar pukul 12 tgh mlm hingga 6 pagi.. Siang hari tidak tidur, malam hari berjaga melayankan bola pula.. Mampukan kita melalui saat-saat dramatik ini..

Sepanjang 3 hari World Cup berlangsung, sudah 8 perlawanan melibatkan 16 buah negara.. Pertembungan Englang Italy saja yang aku tak dapat tengok dari, kerana terpaksa bersiap untuk keluar bekerja.. Dengan ini, semua perlawanan yang bermula pada pukul 6 pagi aku tidak akan tengok, cukup sekadar mendengar keputusan saja.. Ehh kerja ker hari Ahad ni, heheh aku sedang bekerja sekarang ni.. Di Negeri Johor cuti hujung minggunya adalah hari Jumaat & Sabtu, Maka hari Ahad hingga Khamis adalah hari berkerja buat kami Kakitangan Awam di Negeri Johor..

Sebagai seorang peminat sukan dan juga penjawat awam, tumpuan 100% dan lebih perlu diberikan untuk setiap apa yang aku sukakan.. Sukan adalah kegemaran utama aku.. Dalam masa yang sama aku kena beri tumpuan sepenuhnya kepada kerja aku apabila berada di pejabat..

Seperti mana biasa, aku mulakan hari dengan sarapan yang paling aku suka.. Cukup buat aku hanya bersarapan dengan Shaklee VIVIX.. Sepanjang hari yg aku lalui walaupun cukup meletihkan aku masih berasa segar dan cergas, malah adakalanya seperti rasa penat tidak pernah datang.. Namun aku cuma manusia biasa, perlukan rehat yang secukupnya..

Shaklee VIVIX Sarapan Hebat Aku

Shaklee VIVIX banyak membantu aku untuk menguruskan segala urusan harian.. 140614 Sabtu juga merupakan hari paling letih kerana aku berada di Singapore membawa Isteri & anak2 berjalan melihat binatang di Zoo Singapore dan menikmati panorama bandar Singapore.. Seawal 630 pagi keluar rumah dan balik 11 malam selepas tu 12 tgh malam layankan bola Colombia Greece dan Uruguay Costa Rica pula.. Emmm bila masa aku tidur agaknya.. hehehe


Kembara Ke Kota Singapura
Itu adalah biasa, sanggup tidak tidur dikala isteri & anak2 tidur lena semata-mata nak tengok bola.. oooo aku tengok bola di rumah saja, keselamatan terjamin.. Aku sedaya upaya tidak akan meninggalkan Isteri & anak2 dirumah hanya kerana nak tengok bola di Kedai Mamak..

Jika anda adalah seorang yang aktif, anda pasti tahu bagaimana rasanya Letih pada tahap Maximum dan juga sebaliknya.. Seperti aku, aku betul-betul akan berasa letih apabila baju aku basah seperti disimbah denga air.. Haaa time tu conform aku dah x boleh buat apa-apa melainkan hanya duduk bersandar melayankan angin sepoi-sepoi bahasa..

Apa pula kaitannya bola & aktiviti harian aku dengan Shaklee VIVIX ni.. Alhamdulillah, selama aku makan Prodak Shaklee VIVIX ni aku punya stamina yang agak luar biasa.. Shaklee VIVIX banyak memberi aku tenaga tambahan.. Aku cuma makan sesudu teh saja VIVIX ni, tapi tenaga yang aku dapat bersamaan dengan tenaga 2 hari untuk aku kekal hidup aktif & aku juga syorkan kepada semua Lelaki yang bergelar Suami.. So, sesuailah untuk aku yang sukakan hidup yang aktif..

Sedikit gambar Kembara Ke Zoo bersama Isteri & Anak-Anak..
Isteri Nur Salwa & Md Muqri
Md Ziqri & Patung Gajah.. heheh
Aku dan Md Muqri


Sedikit pesanan buat para Suami, Paskitan kita kekal bertenaga setia saat dan dimama jua kerana sesuatu yang "Indah" akan datang tanpa diundang.. hahaha

Selamat Mencuba Semua..

Sebarang pertanyaan berkaitan Produk Shaklee bolehlah hubungi saya..
Md Fauzie Aris
Shaklee Independent Distributor
24/7
Call / Msg / WhatsApp 60 19 711 5995



No comments:

Post a Comment